Procedura zwrotu towaru i pieniędzy

Jeśli zmienisz zdanie, możesz zwrócić lodówkę w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostawy. 

Pamiętaj, że Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Jeśli chcesz zwrócić zamówiony produkt, musi on być w takim stanie jak w momencie jego otrzymania. Produkt, który nosi wyraźne ślady użytkowania nie podlega zwrotowi i zostanie odesłany do Nadawcy na jego koszt.
 

W jaki sposób odesłać produkt?

1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki lub znajdujący się poniżej.

2. Zwracany produkt dobrze zapakuj, wykorzystaj opakowanie, w którym otrzymałeś przesyłkę.

3. Lodówkę odeślij przesyłką rejestrowaną na adres: 

Frig
ul. Stolarzowicka 38
41-923 Bytom

Email: [email protected]
Tel.: 518 433 118

Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa Kupujący i nie jest on zwracany. Przesyłki wysyłane na koszt odbiorcy nie będą przyjmowane.

4. Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę i rozpatrzymy zwrot, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot środków może trwać maksymalnie do 14 dni. Jeśli zamówienie było opłacone za pośrednictwem serwisu PayU, zwrot pieniędzy nastąpi także przez ten serwis. W przypadku gdy płatność była przelewem, pieniądze zwrócimy Ci na to samo konto bankowe.

Formularz zawrotu