Dowiedz się więcej

Najczęściej zadawane pytania

  • Jaka jest idealna temperatura dla kosmetyków?

    Według naszej opinii idealną temperaturą do przechowywania kosmetyków jest 10°C.

  • Jaką temperaturę chłodzenia można ustawić?​

    W lodówce kosmetycznej Frig można ustawić temperaturę w zakresie od 8°C do 14°C.

  • Jakie kosmetyki mogę przechowywać w lodówce?​

    Lodówka będzie świetnym miejscem do przechowywania naturalnych kosmetyków, które nie zawierają konserwantów. Dzięki niskiej temperaturze mogą one na dłużej zachować swoje właściwości. W lodówce warto przechowywać kremy oraz płatki pod oczy, kremy organiczne, tonik, maseczki nawilżające, odprężające i kojące podrażnienia, produkty ze składnikami aktywnymi takimi jak witamina C, retinol i peptydy, a także wodoodporne tusze do rzęs, eyelinery oraz lakiery do paznokci.

  • Jaka jest pojemność komory chłodzącej?

    Pojemność komory chłodzącej to 4 litry, ma ona wymiary 19cm x 18cm x 11cm

  • Jakich kosmetyków nie należy przechowywać w lodówce?​

    Wszystkie produkty na bazie wosku lub oleju. Do tej kategorii zaliczają się olejki do twarzy, ciała i włosów oraz podkłady, silikonowe bazy, korektory, pomadki i szminki. Niska temperatura może spowodować zmianę ich konsystencji, a przez co będzie je znacznie trudniej zaaplikować. W lodówce nie należy także przechowywać kremów z filtrem, peelingów pudrowych oraz maseczek z glinką.

  • Czy lodówka jest głośna?

    Nie, lodówka kosmetyczna Frig w trybie nocnym jest bardzo cicha, natomiast w trybie normalnym poziom głośności wynosi mniej niż 41 dB, to tyle co pracujący laptop.

  • Ile prądu zużywa lodówka?

    Maksymalne zużycie prądu dla samego chłodzenia wynosi od 34W do 41W po 5 minutach od włączenia. Podgrzewanie maseczek 28W. Czy to dużo? Miesięczny koszt zużycia energii elektrycznej przez lodówkę to mniej niż 20zł.

  • Jakie są wymiary zewnętrzne lodówki?

    Lodówka ma wymiary 22cm (wysokość) x 24cm x 24cm.

  • Czy lodówkę można używać w łazience?

    Tak, jednak należy pamiętać o zasadach bezpieczeństwa opisanych w instrukcji obsługi. Lodówkę należy umieścić w odległości większej niż 100 cm od źródła wody!

  • Czy lodówka posiada gwarancję?

    Oczywiście! Lodówka objęta jest 2 letnią gwarancją dla osób prywatnych oraz 1 rok dla firm.

  • Instrukcja obsługi

    Kliknij tutaj, aby pobrać instrukcję obsługi.

  • Wysyłka i płatność

    Najczęściej zadawane pytania

  • Co zrobić w wypadku otrzymania wadliwego produktu?
    W przypadku jakichkolwiek problemów z nowym produktem lub w przypadku podejrzeń co do jego sprawności, niezwłocznie skontaktuj się z nami, aby zgłosić wadę. Możesz skorzystać z tego formularza.
  • Dokąd wysyłamy?
    Aktualnie istniej możliwość zamówienia lodówki kosmetycznej Frig jedynie na terenie Polski.
  • Jaki rodzaj wysyłki oferujemy?​
    Lodówki Frig wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Do wyboru:
    • kurier InPost – 22,00 zł
    • Paczkomat InPost – 18,00 zł
    Każda z paczek jest w pełni ubezpieczona.
  • Ile wynosi czas realizacji zamówienia?​
    Wszystkie wysyłki staramy się realizować w ciągu 24 - 48 godzin od zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach deklarowany czas realizacji może ulec zmianie z niezależnych od nas czynników. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w następny dzień roboczy. Czas dostawy zależny jest od wybranego sposobu dostawy i płatności.
  • Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
    Zazwyczaj przesyłka zostaje dostarczona w ciągi 1-2 dni roboczych od daty wysłania, w wyjątkowych sytuacjach (np. okres świąteczny) ten czas może wydłużyć się do 3-4 dni.
  • Śledzenie przesyłki
    Na stronie śledzenie zamówienia możesz sprawdzić status swojego zamówienia.
  • W jaki sposób mogę zapłacić?
    Oferujemy dwie metody płatności:
    • Płatnośc w systemie PayU
    Opłacenie zamówienia szybkim przelewem internetowym lub Blikiem. Jest to najszybszy sposób, dzięki któremu Twoje zamówienie może zostać zrealizowane w przeciągu 24h.
    • Przelew tradycyjny
    Opłacenie zamówienia bezpośrednio na konto, zazwyczaj wydłuża czas realizacji zamówienia o jeden dzień roboczy ze względu na konieczność zaksięgowania środków.
  • Czy mogę zrezygnować z zakupu?
    Tak, oczywiście. Zwrot to sytuacja, w której otrzymasz swoje zamówienie, ale rozmyślisz się z zakupu. Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania produktu.
  • Jak dokonać zwrotu?
    Więcej informacji na temat zwrotów znajdziesz na tej stronie zwroty.